Tic Tac Toe

By: Sebastià Martori

febr. 28 2013

Etiquetes: ,

Categoria: Catalunya, Reus

2 comentaris

-On són els altres?

-En Pistoles és al dipòsit. Li van engegar un tret al cap.

-I el Manetes?

-El van enxampar. Es passarà una bona temporada a l’ombra. Només quedem nosaltres, mestre.

-Amb aquesta colla de babaus no hi ha qui organitzi una partida decent!!

Anuncis

2 comments on “Tic Tac Toe”

  1. Apreciat senyor subtil, m’agrada el diàleg textual, i m’agrada el diàleg entre la imatge i el propi text. El títol de l’entrada, però, és horrorós. Li ho dic amb tota l’humiltat i el respecte que em mereix un desconegut com vostè. Moltes felicitats.

  2. La imatge em suggeria dues coses, i així ho he volgut reflectir: d’una banda, el que es dedueix del text, una trobada entre mafiosos de poca monta, i de l’altra, i és a la que fa referència el títol, al clàssic joc del “tres en raya”. Per tal de deixar constància d’aquest darrer fet, he cercat el nom del joc en català, i segons el Diccionari Castellà-Català d’Enciclopèdia Catalana (4a edició), dins l’entrada “tres” indica: Tres en raya (juego) marro. Jo no havia sentit mai la referència al citat joc d’aquesta manera, i he pensat que no s’entendria. En anglès he trobat dos noms: el que indica el títol, que és pel qual m’he decidit per la seva sonoritat, o el de Noughts and Crosses, literalment, “zeros i creus”. Espero que això t’aclareixi el tema del títol.


Deixa un comentari

